Често задавани въпроси


Искате ли да научите повече за за лоялност eXtra?

Намерете информацията, която Ви е нужна в нашите често задавани въпроси.
 

Обща информация


Как работи?
Програмата за лоялност eXtra ще възнагради лоялността Ви. Всеки път, когато закупувате продукти Bosch, посочени в програмата от участващите дистрибутори, можете да натрупате точки, които да превърнете в множество атрактивни награди. Дистрибуторите, участващи в тази кампания, изпращат месечни отчети относно всички осъществени от участниците в програмата eXtra покупки. Взимат се предвид само покупките на участващите в програмата продукти Bosch. Въз основа на тези отчети, във Вашия онлайн профил в eXtra ще бъдат добавяни точки периодично (месечно). Можете да изберете максимум 5 дистрибутора във формата за регистрация.

Ще получите 10 точки за всеки 250 лв. покупки (без ДДС). Точките се добавят автоматично към профила Ви в eXtra веднъж месечно. След добавянето им, ще получите имейл с текущия брой на натрупаните точки. Можете да видите по всяко време баланса на Вашите точки, влизайки в онлайн профила си в eXtra. Можете да изберете от над 100 атрактивни награди от категориите Спорт и свободно време; За децата; TV, Електроника; Електроинструменти; Електроуреди; Компютри и периферия; Телефони, таблети и лаптопи.

Каква е разликата между eXtra и останалите програми за лоялност?
В програмата за лоялност eXtra получавате точки при закупуване на широка гама продукти от различни продуктови групи. След като се регистрирате, Вие ще може да трупате точки при всяка покупка на на участващите продукти Bosch от дистрибуторите избрани от Вас. Допълнителните промоционални кампании през годината Ви помагат още по-лесно да увеличите баланса на точките си и да се възползвате от богатия асортимент от атрактивни награди.

Какво е работното време на центъра за обслужване на клиенти на eXtra?
За повече информация относно програмата за лоялност eXtra можете да се свържете с нас от 09:00 до 18:00 часа от понеделник до петък.

Официални празници 2017:
  • Понеделник, 2 Януари
  • Петък, 3 Март
  • Петък, 14 Април
  • Понеделник, 17 Април
  • Понеделник, 1 Май
  • Понеделник, 8 Май
  • Сряда, 24 Май
  • Сряда, 6 Септември
  • Петък, 22 Септември
  • Понеделник, 25 Декември
  • Вторник, 26 Декември
  • Сряда, 27 Декември
 

Регистрация


Кой може да се регистрира в eXtra?
Всички сервизи и магазини за авточасти със седалище в България могат да се регистрират безплатно.

Как става регистрацията в eXtra?
Ако все още нямате профил в програмата за лоялност eXtra, може да си направите като следвате стъпките по-долу::
  1. Кликнете на “Регистрация” от менюто.
  2. Попълнете необходимите данни в регистрационната форма.  Вашият имейл ще бъде потребителско Ви име.
  3. Ще получите имейл, за да зададете паролата си и ще потвърдите Вашия профил.
Защо трябва да регистрирам личните ми данни?
Регистрирайки Вашите лични данни (напр. имена, имейл, телефон), Вие ни помагате да подобрим комуникацията с Вас и да Ви информираме за бъдещи промоции.

Има ли такси за участие?
Не, регистрацията и участието в програмата за лоялност eXtra е напълно безплатно.
 

Как мога да спечеля точки?


Всеки път, когато закупувате продукти Bosch, посочени в програмата от участващите дистрибутори, които сте избрали в процеса на регистрация, можете да натрупате точки.  Тези точки могат да бъдат разменени за над 100 атрактивни награди от категориите Спорт и свободно време; За децата; TV, Електроника; Електроинструменти; Електроуреди; Компютри и периферия; Телефони, таблети и лаптопи. Точките се добавят автоматично към профила Ви в eXtra веднъж месечно.
 
Вижте тук списък с всички учaстващи в прoграмата за лоялност eXtra продуктови групи.
 

Поръчка на награди


За какво мога да използвам натрупаните от мен точки?
Програмата eXtra предлага голямо разнообразие от атрактивни награди от различни категории. За да разгледате нашия каталог награди е необходимо да имате регистрация и да влезете във Вашия профил.

Мога ли да обменя точките си за пари в брой?
Не, не е възможно да обмените точките си за пари. Можете да ги обмените единствено за избрани от Вас награди от нашия каталог.

Възможно ли е точките ми да изтекат?
Да, точките събрани по време на дадена година са валидни до 31 декември на втората година след тази на отпускането им.
Например, всички точки натрупани през 2017 година ще бъдат валидни до 31 декември 2019 г.

Ще бъдете информирани навреме, ако точките са на път да станат невалидни. Проверявайте профила си и използвайте натрупаните точки, за да ги превърнете в награди.

Могат ли изтеклите точки да въдат възстановени?
За съжаление, точките с изтекъл срок не могат да бъдат отпуснати наново.

Кога мога да използвам точките си, за да поръчам награда?
След като приключите процеса на регистрация Вие започвате да трупате точки във Вашия профил. В момента, в който натрупаните в профила Ви точки са достатъчни, Вие може да поръчате избраната от Вас награда.

Как мога да направя поръчка за награда?
За да направите поръчка, моля изберете желаната от Вас награда/и я добавете във Вашата кошница. Моля, имайте предвид, че преди това трябва да сте влезли във Вашия профил. Процесът на поръчка започва автоматично. Моля, потвърдете че Вие сте собственик на магазина или сервиза за авточасти, проверете адреса за доставка и кликнете на бутона за "Потвърждение на поръчката". Автоматично ще получите потвърждение на поръчката, заедно с номера на поръчката Ви. Ще получите потвърждение за поръчката си и на посочения от Вас имейл адрес.

Възможно ли е доплащане на разликата от необходимия брой точки за дадена награда и броя точки на разположение в профила ми?
Не, допълнителното доплащане не е възможно.

Има ли допълнителни разходи за доставка на наградата?
Не, доставките на поръчаните от Вас награди са безплатни.

Колко време отнема доставката на наградата?
Времето за доставка на наградите е обикновено до 14 дни.
Можете да се свържете с нашия център за обслужване на клиенти за всички въпроси свързани с поръчката Ви на имейл info@extra-bonus.bg или на телефон +359 2 808 20 43 от 09:00 часа до 18:00 часа от понеделник до петък.

Може ли поръчката ми да бъде доставена до друга държава?
Не, за съжаление доставяме поръчките само на територията на Република България.

С кого мога да се свържа, ако имам проблем с поръчката?
Не могат да се формулират никакви претенции относно замяната или подмяната на наградата, адресирани към организатора, съответно доставчика на услугата. Участникът има задължението да проверява целостта на наградата при получаването й: в случай че участникът констатира, че наградата не съответства на поръчката, не е цяла или е повредена, участникът трябва да откаже приемането й и да съобщи в писмен вид на доставчика мотивите за отказа, както и да се свърже с центъра за обслужване на клиенти на имейл info@extra-bonus.bg или на телефон +359 2 808 20 43 от 09:00 часа до 18:00 часа от понеделник до петък. В случай че дадена награда показва дефекти, ще се процедира според процедурата за даване на гаранция предвидена в гаранционната карта и организаторът е извън всякаква отговорност.

Мога ли да върна поръчката си, ако размисля?
Ако участникът счита, че наградата не отговаря на поръчаната от него, че наградата е повредена или е нарушена нейната цялост, той трябва да откаже получаването й и да информира куриера и Изпълнителя за причината за отказ. Участникът може да се свърже с центъра за обслужване на клиенти на имейл info@extra-bonus.bg или на телефонен номер +359 2 808 20 43. В случай че отказът от получаване на наградата е основателен, участникът може да избере дали точките, разменени срещу наградата, да бъдат възстановени обратно в неговия профил, или да заяви получаването на същата или сходна заместваща награда.
 
 

Моят профил


Забравена парола
Моля, кликнете тук. На следващата страница въведете имейл адреса използван при регистрацията Ви в eXtra. Автоматично ще получите имейл, съдържащ линк, чрез който ще може да зададете нова парола за Вашия профил.

Колко време отнема активирането на моя профил?
След като направите регистрацията си, Вие ще получите имейл за потвърждение. Профилът Ви ще бъде активиран веднага след като приключите процеса за валидиране.

Кога точките ми в eXtra ще бъдат добавени в профила ми?
Всеки участник получава в профила си точки за покупки, направени през съответния календарен месец, до 25-то число на следващия месец. След добавянето им, Вие ще получите имейл с информация за текущия брой на натрупаните точки.

Как мога да променя паролата си?
Ако искате да промените своята парола е необходимо да влезете в профила си и да кликнете на менюто Лична информация.

Как мога да видя наличността на своите точки?
За да видите своите точки трябва да влезете в профила си и да кликнете на менюто История на точките.

Адресът, посочен в профила ми вече не е актуален, как мога да го променя?
За да промените Вашите лични данни е необходимо да влезете в профила си и да кликнете на менюто Лична информация.

Мога ли да прехвърля точките си в друг профил?
Сигурността на Вашите данни е от изключителна важност за нас и поради тази причина, не е възможно точки да бъдат прехвърляни от един участник на друг или на трети лица.
 

Технически проблеми


Защо имейлите, които получавам от eXtra се показват на екрана ми с грешки?
Правилното показване на имейлите зависи от индивидуалните настройки на Вашия имейл клиент/ браузър.

Имейлите от eXtra се изпращат едновременно, съдържащи HTML and TXT формат. Ако не можете да отворите HTML имейла правилно (т.е. картинките не се отварят или са в различни размери или има липсващи текстове), моля променете настройките на Вашия браузър, за да разрешава само TXT имейли.

Имам лиспващи точки. Къде са и кога ще бъдат добавени?
Моля, проверете внимателно Вашите точки в профила си (в меню История на точките). Ако все пак откриете, че имате липсващи точки моля, свържете се с центъра за обслужване на клиенти на имейл info@extra-bonus.bg.  или на телефонен номер +359 2 808 20 43.

Защита на личните данни
Тук може да видите политиката за Защита на личните данни .
 
 

Изтриване на профил в eXtra


Как мога да прекратя участието си в програмата за лоялност eXtra?
За да изтриете Вашия профил в eXtra, трябва първо да влезете в сайта на програмата, след това в менюто  Лична информация и да кликнете на "Изтрий профил". Друга възможност да прекратите участието си в програмата за лоялност eXtra е да ни изпратите имейл до центъра за обслужване на info@extra-bonus.bg.

За да е възможно бързото и безпроблемно прекратяване на участието Ви, ще помолим да включите в имейла си и Вашите имена, телефон за връзка и имейла, посочен в профила Ви, както и причината, поради която искате да прекратите участието си.

До колко време след прекратяване на участието ми ще се съхранява информация за моите лични данни?
90 дни след прекратяването на участието Ви, всички Ваши лични данни ще бъдат заличени.
Контакти.
X